

Płatność przelewem tradycyjnym /przedpłata/ - 0zł
płatność na podstawie proformy w terminie do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. Warunkiem wysyłki towaru jest wpłynięcie należności na nasz rachunek bankowy lub przesłanie potwierdzenia przelewu bankowego na adres mailowy sklepu:ezakupy@wszystkoczysto.sklep.pl
Dane do przelewu:
Nazwa konta: KBS-GROUP Sp. z O.O.
Adres: ul. Przemiarki 23 lok.8, 30-384 Kraków
Numer konta: 23 1090 2590 0000 0001 4424 3433
Nazwa banku: Santander Bank Polska S. A.
W tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru zamówienia.
Zamówienie zostanie automatycznie anulowane, jeżeli w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia nie otrzymamy należności na nasz rachunek bankowy (lub potwierdzenia przelewu bankowego na adres mailowy sklepu ezakupy@wszystkoczysto.sklep.pl).
Za pośrednictwem platformy płatniczej - 0zł
Płatności Shoper
W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. www.bluemedia.pl
Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie, ul. Haffnera 6, 81-717 Sopot, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, NIP 585-13-51-185, REGON 191781561
Za pomocą karty płatniczej - 0zł
Visa
Visa Electron
MasterCard
MasterCard Electronic
Maestro
Obsługę płatności kartą płatniczą prowadzi Blue Media S.A. www.bluemedia.pl
Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie, ul. Haffnera 6, 81-717 Sopot, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, NIP 585-13-51-185, REGON 191781561
Płatność za pobraniem - 15zł
płatność gotówką kurierowi, przy odbiorze towaru.
Płatność gotówką lub kartą płatniczą - 0zł
w momencie odbioru osobistego towaru.
Odbiór osobisty - możliwy pod adresem biura Sprzedającego: ul. Przemiarki 23 lok.8, 30-384 Kraków, w dni robocze, w godzinach 9 -17.
Sprzedający nie nalicza żadnych dodatkowych opłat z wiązanych z odbiorem osobistym przez Kupującego.
Po skompletowaniu zamówienia Sprzedający informuje Kupującego, że towar jest gotowy do odbioru.
UWAGA! W przypadku nieodebrania zamówionego i dostarczonego towaru koszt dodatkowego, ponownego transportu pokrywa Kupujący.